Outsourcing BHP – Nadzór BHP
Kompleksowe podejście do outsourcingu – nadzoru firmy w kwestiach zarządzania bezpieczeństwem pracy pozwala na zoptymalizowanie kosztów wszystkich usług bhp i ppoż. Staramy się aby nasze usługi bhp i ppoż były dostępne dla wszystkich Klientów również dla mikro i małych przedsiębiorstw – dlatego oferujemy im możliwość obniżenia kosztów usług bhp. Sprawdź jak realnie zmniejszyć wysokość faktury za obsługę bhp i ppoż.
JAK OBNIŻYĆ KOSZT OBSŁUGI – OUTSOURCINGU BHP ?
Nic prostszego ! Skontaktuj się z nami i umów na spotkanie, bądź prześlij nam drogą mailową szczegóły dotyczące Twojego przedsiębiorstwa. Istotne informacje to wielkość przedsiębiorstwa, ilość osób zatrudnionych i rodzaj wykonywanej pracy, poziom fluktuacji pracowników oraz branża, w jakiej działa firma. Przedstaw nam ostatnią fakturę za obsługę BHP a my przygotujemy ofertę outsourcingu BHP korzystniejszą nie mniej niż 15 % , bądź bogatszą w zakresie obsługi.
Zgodnie z wymogami 23711 §2 Kodeksu Pracy oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP proponujemy państwu stałą obsługę państwa firmy w zakresie BHP – outsourcing.
Usługa, jaką Państwu oferujemy, jest rozwiązaniem korzystnym zarówno dla dużych, jak i małych przedsiębiorstw. Obsługa BHP polega na całkowitym przejęciu przez naszą firmę, zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Państwa firmie.
Przenosząc zadania związane z pełnieniem obowiązków służby BHP na wykonawcę, uzyskujecie Państwo wykonanie usług po niższym koszcie, za to z gwarancją lepszej jakości. Wykorzystanie OUTSOURCINGU BHP pozwoli Państwu skoncentrować się na podstawowej działalności, na realizacji priorytetowych celów i zadań związanych z zasadniczą sferą działalności Państwa przedsiębiorstwa.
W ramach usługi OUTSOURCING BHP przejmujemy obowiązki służby BHP, prowadzimy szkolenia wstępne i okresowe, a także zajmujemy się kompleksowo wszystkim, co dotyczy bezpieczeństwa i higieny pracy w Państwa firmie, w tym m.in.:
- analizujemy i oceniamy ryzyko zawodowe oraz sporządzamy dokumentację ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy
- bieżąco informujemy pracodawcę o stwierdzonych brakach i zagrożeniach występujących w zakładzie pracy oraz przedstawiamy wnioski profilaktyczne w celu ich likwidacji
- prowadzimy wszelką niezbędną dokumentację dotyczącą bezpieczeństwa i higieny pracy
- opracowujemy zasady gospodarki odzieżą roboczą i środkami ochrony indywidualnej
- sprawdzamy stanowiska pracy pod względem BHP i ergonomii pracy
- opracowujemy instrukcje BHP i PPOŻ, regulamin pracy, procedury, szkolenia okresowe itp.
- sporządzamy okresowe kontrole i analizy stanu BHP
- prowadzimy niezbędne rejestry wymagane przepisami prawa pracy
- przeprowadzamy dochodzenia powypadkowe
- reprezentujemy klienta w trakcje kontroli np. Państwowej Inspekcji Pracy
- bierzemy udział w dokonywaniu badań środowiskowych
- współpracujemy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę nad pracownikami.